De tarieven voor het lidmaatschap van R.V. & P.C. “De Valom” worden hieronder weergegeven.

De tarieven van de KNHS kunnen iets hoger of lager uitvallen, dit komt doordat de tarieven van de KNHS jaarlijks worden vastgesteld en fluctueren. Bij het lidmaatschap van de KNHS ontvangt u automatische het magazine Paard&Sport. In Paarden$Sport is veel te lezen over trainingstechnieken, wedstrijden, gezondheid, voeding en stalling.

Voor de aanmelding van een nieuw lid worden de eenmalig behandelingskosten van de KNHS doorberekend. Deze eenmalige behandelingskosten bedragen € 3,- *.

Wanneer je als gezin meer dan één gezinslid aanmeld gelden de volgende tarieven voor wat betreft de contributie aan R.V. & P.C. “De Valom”

Contributie overzicht
Contributie bij één gezinslid €  25,00 (per lid)
Contributie bij twee gezinsleden €  21,00 (per lid)
Contributie bij drie gezinsleden of meer €  16,00 (per lid)

Naast een lidmaatschap is het ook mogelijk om donateur te worden. Als donateur wordt je geen lid van de KNHS maar steun je de vereniging financieel. Doordat U als donateur geen lid bent van de vereniging heeft U geen stemrecht tijdens de Algemene Ledenvergadering maar mag U wel deelnemen aan de verenigingsactiviteiten.

Het minimale bedrag voor donateurs bedraagt: €  20,00.